5 januari 2012

Tja påer! Är hemma nu och har väl varit det sen klockan sex. Hemfärden gick skit bra, som på räls typ! Vi stannade i Sysslebäck och tankade och käkade korv. Annars har vi i princip åkt non stop. Har iallafall haft en så underbar vecka som jag antar att ni redan förstått? Åhh vad jag kommer sakna att va där uppe. Hoppas jag kan åka tillbaka igen. Kommer sakna Marcus som fan också, fyvale! Men tiden går nog fort...

Nu har jag ätit med mamma och pappa och sitter och tittar på The voice sverige. Skönt att va hemma! Imorn ska jag chilla så otroligt galet!!! Har knappt varit hemma och bara varit sen i början av december. Så ska rent utav inte göra ett piss! Underbart :) Men nu ska jag titta klart och sen börja packa upp lite. Puss på er ♥


Fina VI ♥ love youyouyouyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0