Det sötaste på länge!


Asså idag fick jag träffa denna underbara skapelse hemma hos fia! Hon heter Zelda och är hon inte något av det sötaste ni sätt?? Åhhh vad jag dog när jag fick se henne! Ett shettis föl!! Åhh så mysiig hon var. Kunde inte sluta.pussa på den lilla mulen...lille söten <3 har försökt mobil blogga.med mitt mobila funkar inte...as kul! Sen försökte ja lägga.in alla bilder ja tog på datorn men de funka inte heller. Men här får ni en bild på underbara Zelda!! Har även massa på Fias systers alla miljoner kaniner som också är dööööö söta! Kan även göra lite reklam för den som vill bli kanin ägare....kontakta Mathilda finér! :-D såååå söta!!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jaa det är i sporthallen :D Det kostar 425 kronor! Jag vet dock inte hur man anmäler sig men man får ju hem ett blad från ÅIF där man kan anmäla sig men jag hittade inte det bladet, men jag vet en som går så kan fråga henne :D aa jättegärna, vore askul haha :D <3

2012-01-12 @ 19:33:20
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Jadå då går man en gång i veckan fram till typ april eller maj eller vad det är :D tisdagsgruppen var full trodde hon men det fanns nog platser i torsdagsgruppen :) hon hade inte numret men jag ska ta reda på det :L Aa eller hur, vore askul med något annorlunda :D och det verkar ju typ vara rolig träning :D <3

2012-01-12 @ 20:08:04
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0