27 mars 2012

Hallå!

Usch jag har vaknat på fel sida idag. Inte för jag är sur och arg, men jag känner mig deppig och så har jag ont i huvudet. Hatar och vakna med huvudvärk, tror de är mest pga den som jag känner mig så nere, brukar alltid göra det. Hittar inga huvudvärks tabletter heller...trots att jag vet att vi ska ha. Fattar inte om mamma gömt dom eller nått!? Sjukt irriterande. Hade en massa små grejer jag skulle göra idag, men nu känns allt ba: BLÄ! Men ska släpa ut mig själv och springa en sväng idag, med eller utan huvudvärk. Förhoppningsvis kanske jag kan vakna till av det. Ska jobba ikväll med och då orkar jag inte med att gå med huvudvärk...

Påtal om något annat så hade jag en sån jävla fin dröm inatt. Ville fan börja tjuta när jag vakna, haha! Gissa vem den handla om? Han börjar på Justin och slutar på Bieber. Den var så jävla verklig. Jag satt på twitter igår och tweeta lite till han som jag gör ibland och så kikade jag på en massa videos på youtube där han överraskade olika fans. Så vad drömde jag om inatt då? Jo att han kom hem till mig! Vi hade släkt träff hos farmor & farfar och så kom han där! Och han var så gullig!! Hängde med MIG flera timmar och han snackade om att han hade sätt mina tweets. Igår skrev jag något i stil med "get your ass to sweden right now" och då sa han att han hade garvat när han läste det för då satt han på planet påväg till mig, hahaha! Låter säkert helt sjukt och töntigt, men alla drömmer vi väl ibland!? Jag kände bara för och dela med mig av min härliga dröm!

Han är fin han..








Varför tycker jag om denna pojk tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0