30 maj 2012

Godmorgon alla glada ♥

Jag vaknade vid elva tiden och kände mig väldigt utvilad. Så har suttit i soffan och ätit frukost framför barnprogram. Alla våra kanalerna utan 1,2,4 och alla dom där baskanalerna har slutat funka helt huxflux. Vet i tusan vad som är fel! Så då får man helt enkelt titta på det som finns...och idag var de barnprogram, haah!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma och pappa ska in till stan senare och köpa alla våra grejer till nyabadrummet, så som toa, dusch, handfat osv. Jag hade tänkt följa med men de känns dumt. Har ont i själva såren där stygnen sitter, de svider när jag rör mig så jag stannar nog hemma. Får väl ladda ner lite filmer. Om solen ville titta fram kunde jag ju lägga mig på baksidan och jobba på brännan, men de känns inte som de kommer hända! Får se om Marcus kommer hit senare. Ha en bra dag så hörs vi!


sne bild på mig från i helgen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0