7 mars 2012

Hallå på er! Jag sitter ute i solen och har det skönt. Försökte sola lite med Marcus förut men solen gick i moln flera gånger och då blev de så jäkla kallt. Men nu känns de som att de blivit varmare, så jag kanske lägga mig en stund snart igen! Skjutsade iallafall precis Marcus till bussen, så jag sitter och väntar på att de ska ringa upp från ortopeden.

Är riktigt lack, men känns som jag varit bitter i bloggen de senaste dagarna så¨ska försöka o inte avreagera mig här...haha! Men jag tycker de är lite knäppt...! Dom ringde upp mig från ortopeden förut så berättade jag hur de låg till (satt samtidigt då o vänta på att vårdcentralen skulle ringa upp) och hon som jag pratade med sa att hon trodde jag skulle börja med att vända mig till vårdcentralen men att hon skulle ringa upp innom 15 min och snacka med min sjukgymnast (som jag hade när jag opererat mig) och se vad hon sa. Om hon tycker något annat...dvs att jag skulle komma dit direkt ex istället för att gå via vårdcentralen så skulle hon ringa upp innom 15 min. Vi la på....och sen ringde hon såklart upp efter 15 min. Men eftersom jag bor på landet och eftersom Telia den senaste tiden verkar ha fått tuppjuck så försvann min täckning och det bröts...hörde ingenting av vad hon sa. Och hon sa typ "Hallå?" "Hallå?"flera gånger. Då tänker iallafall JAG att man ringer upp igen...direkt. Hon visste även att jag satt och väntade på ett samtal med vårdcentralen...men har hon ringt upp?? NEJ! Asså jag ska va så jävla serviceinriktad. Åh får ryck! Kul och ringa till växeln igen och förhoppningsvis bli uppringd imorn...NEJ! Wahh, hatar folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0