11 november 2012

Haft en as bra helg! Fest i fredags och det blev verkligen all in. Höll igång till efter fyra någon gång. Jag lyckades köra lite för hårt in på små timmarna. Brukar vara duktig och dricka vatten och sluta dricka alkohol vid tolv. Men det gjorde jag icke i fredags så det straffades man väl lite för igår. Men jag kom igång igen framåt fyra tiden! På kvällen blev det bara chill i soffan med tacos och tvmys med mamma & pappa. Helt ok!

Idag har jag jobbat frukost. Vart bara cirka 3 timmar så inte så himla jobbigt. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på One directions nya platta. Sjukt bra om ni frågar mig. Finns ingen låt jag inte tycker om. Blir så himla glad av deras musik. Vet fan inte vad jag skulle ta mig till utan musik? Det är fan mitt liv. Skojar inte! Bästa.

Ikväll är det EMA's. Dör så mycket jag längtat. ÄLSKAR alla såna program. EMA, AMA, VMA's...ja ni fattar. Älskar't. Ska bli jävligt spännande, har röstat på Justin som en idiot i allt han är nominerad i. U bettah win! Förövrigt tror jag inte han kommer vara där eftersom han är ute på sin Nordamerika turné just nu. Men det finns ju enhel drös med andra stjärnor som det ska skit kul att se. Undra vad Gaga har fått på sig ikväll? ;)

Vi hörs hörreni. Ska chilla vidare och sen blir de nog att träffa Fia om en stund och DAMPA JÄVEL. FATTAR NI ATT VI SKA SE VÅRAN ÄLSKADE CHRIS BROWN OM EN VECKA? JAG ORKAR INTE SKA GÅ OCH DÖ NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0