24 november 2012

 
Hej! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det som det är, men allting har väl en vändpunkt någon gång. Mamma flyttar om en vecka och jag oroar mig för i princip allt. Men försöker ändå stänga av alla känslor och sköta mitt. Men detta har fan varit den tuffaste hösten i hela mitt liv...hoppas det 2013 blir bättre.

Idag har jag först varit i stan med Macke, Anna & Tompa. Vi handlade julklappar och käkade lunch. Hittade några julklappar iallafall. Älskar att köpa det, slå in och ge bort. Så himla mysigt!! När jag kom hem gjorde jag mig iordning och ikväll har mamma, pappa & jag varit i Söderköping och firat morfar som fyllde 85 idag. Käkade tre-rätters och sedan åkte vi hem till dom och drack kaffe och åt tårta. Kom precis hem faktiskt så nu ska jag lägga mig och se ett Vampire diaries avsnitt innan jag ska sova.

Hörs när jag får lust. Kanske imorgon kanske en annan dag. Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0