14 oktober 2012

Tja tja kamrater!

Sitter i soffan och lyssnar på brasan som brinner utav bara fan efter mycket om och men och smattrar så in i helvete. Det är ju så sjukt kallt...överallt. Marcus är här med, vi ligger i soffan och softar. Jag har spränghuvudvärk och känner helst bara för att sova. Men det ska jag försöka låta bli. Blir så svårt att somna inatt annars...

Igår jobbade jag på Lottas fest till klockan strax innan tre. Tror jag somnade vid halv fyra tiden. Så när klockan ringde vid tio imorse kände jag för att stampa den i 5000 bitar. Men jag tvingade mig upp och stack till Kaggebo där mamma, moster och mormor & morfar väntade. Vi har fixat iordning inför vintern. Så nu är det bara att börja längta till nästa vår/sommar. Blir alltid så känslosam när man stänger igen där...haha! Då är hela sommaren liksom officiellt över. Även om den egentligen varit det typ en månad...haha! Innan jag åkte hem tog jag en vända vid ena badplatsen. Gick till min favoritklippa, lyssna på musik och bara njöt. Underbart!

Ikväll blir det räkfrossa här hemma, solsidan och någon grym film. Känns helt okej asså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0