18 oktober 2012

Hade en väldigt rolig utgång igår med grabba! Har alltid roligt med dom. Vi försade hos Robin, Johan & Linus och sedan drog vi till Hugo. Det slutade med att alla hängde på (dvs jag macke linus robin & johan) var på Hugo till halv tre någon gång. Sen gick jag hem och gjorde köttbullar och spagetti i brist på annan flötig fyllemat. Men Marcus & Linus tog taxi till Haga Mc donald's och köpte mat (det ända som var öppet)...HAH!

Somnade alldeles för sent och vaknade med mat ångest imorse. Känner mig som en uppsväld fet ko idag bara för jag åt 4 mc nuggets....hahah! Antar att det inte är så farligt egentligen. Stack iallafall från Norrköping vid två. Så nu blir det chill resten av kvällen. Sitter och äter omelett med bacon och grönsaker nu för jag var så stört hungrig!! Ska äta vidare och mysa framför teven innan Marcus kommer lite senare :) PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0