29 april 2013

Har precis designat världens finaste mobilskal. Ni kanske kan gissa vem som fick pryda det? Haha! Åh så snyggt, längtar tills det kommer. Egentligen hade jag tänkt vänta för jag tror mitt abonemang går ut snart så då hade jag tänkt att skaffa mig en Iphone 5. Men några veckor kan jag iallafall använda det, kostade bara 149:-

Har varit vaken sen halv tio. Har inte så mycket planer för dagen. Imorgon ska jag bjuda Oliver & Viktoria på middag. Så jag tänkte försöka hitta något smaskigt som alla tycker om som jag kan laga. Sen eventuellt åka och handla det som behövs idag så det är klart inför morgondagen. Ska även en vända till systemet! Ikväll blir det Easyline med Julia och sedan ska jag hem till mamma och käka middag hos henne. Kanooon!

Kan inte fatta att det är 1 år sedan min älsklings Olle fick åka in till Valla djurklinik imorgon...vi trodde bara han var förkyld men det slutade med att vi fick ta bort honom. Jag saknar honom så sjukt mycket. Varje dag! Tänker på honom så ofta. Min älskade Ollisbollis :( ♥♥♥♥♥♥♥

Min frullee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0