17 januari 2013

 
Idag har jag varit i stan och handlat lite små saker som saknades inför resan. Hittade allting, till och med en prisvärd dataväska. Så nu ska bara helgen passera så vi kan åkaaaa. Fick även till en fika med Oliver mitt i små shoppandet så vi satt på Gyllen och drack latte och åt en varsin semla. Trevligt!

Han bara hem och byta om innan jag åkte till gymmet och mötte upp Julia. Körde i en timme och fick till ett riktigt bra pass själva. Kändes bra! Nu ska vi bara försöka få till en PW i helgen med sen blir det ingen träning för mig på 2 veckor. Men sen när jag kommer hem i februari kommer det vara ALL IN. Förhoppningsvis kommer jag hitta motivationen under tiden jag är iväg, men känner mig redan lite små taggad.

Imorgon ska jag jobba 13-17. Sen ska jag, pappa & pappas bästavän plus hans söner på hockey. Ska bli kul, inte varit på hockey på länge. Efter det åker jag nog ner till mamma och sover hos henne och tar lite "adjö" på lördag. Ska eventuellt även få till en dejt med Jessica. Söndag kommer nog mest bli packande och även en PW med Julia. Kalas!

Hörsss, trevlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0