10 mars 2013

Vilken jävla dag jag hade igår! Gick upp halv sex och kom inte hem förrän halv tre inatt. Var länge sen jag var så slut i hela huvudet. Sanna & jag fick inte ihop kassan...allt var bara kaos. Och stå och försöka räkna och hitta felet klockan halv två på natten när man gick upp halv 6 på morgonen var inte en sån jätte bra kombo. Ingen av oss kunde tänka. Det stod helt still. Vi vart tvugna att ge upp vid två tiden. Får hoppas det löser sig..

Som ni förstår sov jag länge idag. Vaknade vid halv tolv och har mest slappat i min One piece sen dess. Tittade på omröstningen av gårdagens Mello final. Tjutit som en gris till Robins vinst. Så jävla kul för honom, är så sjukt glad för hans skull. Hans låt var inte min favorit men spela roll. Han kändes lite som en "underdog" som man inte trodde skulle vinna...och antagligen inte han själv med tanke på hans reaktion. Ae det blev bara lite "emotinal overload" för mig. Otroligt glad för hans skull!! Och undra vad Bard säger nu som ratade Robin genom hela Idol? Hur gick de för dig och din porrgrupp? Juste. Grattis Robin, helt klart en vädig vinnare. Äkta människor är alltid värda sånt här & en sådan är Robin. Jippi!

Jag ska inte göra mycket idag. Eventuellt en vända till gymmet och sedan passa på att handla. Mycket mera än så blir det inte. Känner mig rätt sliten om jag ska vara ärlig...

Nu blire film. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0