14 maj 2013

Igår han jag inte riktigt med bloggen. Jobbade, tränade och hängde hos mamma på kvällen! Idag vaknade jag upp med träningsvärken från helvetet i mina stackars ben. Trots att vissa saker...som att gå i trappor och sätta sig på toaletten....är en riktig pina så är de ändå skönt att känna att man gjort något!

Idag körde jag frukost-lunch pass, tränade lite till efter trots att motivationen var på minimum och sen blev de lite födelsedagsfika för Tompa och en massa snack med han själv, Anna, Macke, Tess & Lina! Stack därifrån vid halv nio och då åkte jag raka spåret hem till Värna. Har bäddat ner mig nu och ska se något Hem till midgård avsnitt innan det är dags att sova. Jobbar 9-15 imorgon, sedan käka med mamma och så hem och packa. På torsdag drar jag nämligen till Oslo för att hälsa på Victor med Anna, Tompa & Macke! Fira suttoneee maj och upptäcka Oslo, ska bli fett niceeee!

Hadeeee, så hörs vi imooorn. ♥
 
Jag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0