18 november 2013

Ork till att skriva här finns inte överhuvudtaget egentligen...MEN, jag tänkte bara tala om att jag lever. Ifall någon varit orolig. Jobbat hela helgen som ni vet, från tidig morgon till 16 tiden. Bott hos mamma också. I lördags efter jobbet kom Viktoria till mig och vi hyrde film och hade lite lördagsmys. Sen upp och jobba 07.10-16.30 på söndagen. Hade tänkt jag skulle åka hem och lägga mig och njuta av att äntligen vara ledig på kvällen men då smsade Sofia och frågade om vi skulle ses. Så hon kom hem till mig i Värna, vi åt mat, snackade skit och sedan tog vi raggen hem till Viktoria i Björs. Och väl där börjades det leta efter vad vi skulle hitta på idag. Alla var vi lediga så vi diskuterade allt möjligt från att måndagssupa, åka till kålmorden, köra laserdome, åka på kryssning(!!) men så vid tio tiden kläckte Viktoria ur sig "Vi kan ju åka till Ullared". JAAAA blev svaret. Sagt och gjort. De var bara att Viktoria fick börja packa, sen vidare hem till mig och låta mig packa och så hem till Sofia på sleepover. Somnade väl vid tolv och klockan ringde 03.15. Nice Drog iväg och har gått och shoppat mellan 8-15.00. Fynda så jäkla mycket julklappar. Och sååå mycket smågrejer som man aldrig orkar köpa hemma. Typ underkläder, ansiktskräm, svarta jeans till jobbet, strumpor osv osv. 1700:- gick allt på och då har jag fått med mig julklappar hem till nästan hela släkten. Det är två personer kvar. Plus en massa nödvändigt åt mig själv. SÅ SJUKT GRYMT. Är det lustigt att jag är död just nu? Huvudvärk från helvetet och har blivit genomförkyld. Rösten är liksom borta. Så sjukt hes. Började få ont i halsen redan förra veckan men har ignorerat det eftersom de var så jäkla mycket på jobbet så det är som att allt släpper lös nu när man är ledig. Ska enbart ligga i sängen hela dagen imorgon och hoppas jag inte är värre. Blir Bodypump med Jullan om kroppen klarar av det. Hoppas verkligen det, längtar efter att få röra på mig nuuuuuu. Men får se hur jag mår imorgon.
 
Nu ska jag sätta på fredagens idol avsnitt. Men lär somna efter 10 sek. Men skitsamma..
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0