19 november 2013

Fan vad sjukt, det är 1 år sen jag var uppe i Stockholm och tittade på Chris Brown idag.
Vart sjutton tar tiden vägen? Asså snart sitter vi på planet till Australien. O-fatt-bart.
Jag köpte en ny bikini igår och två grejer man ska sätta på väskan och skriva adress på åt Jullan och mig.
Känns så sjukt. Det är bara 2 månader kvar. Har gått så otroligt snabbt. Ihhhhh, längtar såå extremt.
 
Idag är jag inte alls kry. Vaknade med huvudvärk och genomförkyld utan röst.
Så jag ska inte göra ett skit på hela dagen. Bara vila och försöka bli frisk så jag kan börja träna igen.
Har så dåligt samvete över det just nu. Måste försöka hitta tiden i veckorna igen trots att jag jobbar mycket.
Senaste veckan/två veckorna har jag verkligen knappt haft tid. Jobbat så mycket. Ska bli intressant att se lönespecen. Men man får väl tänka att de blir mera pengar till Aussie :) Då känns de genast bättre!
 
Jobbar nu onsdag, torsdag och fredag. Sen är jag ledig lördag-söndag.
Ser fram emot lördag då jag ska ut och äta med Emilia, Sofia och Viktoria. Sen går vi nog ut efter.
Länge sen vi alla var samlade. Synd bara att Jessica inte kunde..
 
Men nu ska jag leta upp lite filmer jag kan spendera denna dag tillsammans med!
Puss
 
Lycklig, knäpp bild sen öland i somras
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0