20 november 2013

God morgon kamrater!
 
Jag vaknade upp med huvudvärk idag också och jobbig hosta.
Åh, jag vill inte vara sjuk nu. Vill komma igång med träningen igen..
Får väl vänta tills denna skit gått över och sen kör jag igång igen.
 
Skulle jobbat idag, men i och med att jag ej mår bra är jag hemma idag med.
Så jag ska ta vara på denna dagen också och vila, titta film och bara försöka bli kry.
Börjar bli rastlös nu, men förhoppningsvis är jag fit for fight för jobbet imorgon..
 
Annars händer inget speciellt roligt i mitt liv just nu, kommer inte på så mycket mera att skriva om.
Längtar så jäkla mycket efter julen. Men snart får man göra lite julfint och sätta upp julstjärnór och adventsljusstakar. Åh så himla mysigt. Men det får väl vänta till 1:a advent i alla fall :)
 
Nu kurrar magen så jag ska gå ner och göra god frukost.
Sen koppla in datorn i tvn och se en bunt filmer.
Pusss
 
Längtar efter snön. Hoppas vi får lite sån under advent
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0