27 november 2013

Heyy bitchesss
 
Lite dött här i två dagar eller vad säger n?
Jobbade måndagkväll sov några timmar hos mamma kravlade mig upp och körde frukost-lunch på tisdagen.
Tränade lite och så åkte jag ut till Ljungsbro och hade lite kvalitetstid med min kära moster. Tittade på tv och åt middag ihop. Sov även över där inatt. Så gick upp vid sju med henne imorse eftersom hon skulle åka och jobba. Åt frukost ihop och stack hem strax efter 8. Handlade lite i stan och sedan åkte jag hem och bakade muffins för jag har lovat pappa att göra cupcakes till hans lilla fest han ska ha här hemma på lördag. Dom blir nog mycket goda. Tyvärr har jag socker förbud så får inte njuta av dom själv, men gästerna blir nog nöjda! I alla fall, efter bakningen åkte jag ner till gymmet och körde en timme med Julia. Sedan hem till henne där vi har planerat våran avskedsfest innan vi åker till Aussie. Så-jävla-kul.
 
Nu ligger jag i sängen och har precis ätit lite räkor, blomkål och broccoli. Ska titta ifatt lite på Paradise hotel och sen vid 18.30 ska jag va på gymmet igen. Avslutar med 30 min spinning idag. Ska bli skönt. Hoppas jag kan trampa bort min BRUTALA (skojar inte kan knappt gå normalt) träningsvärk jag har i benen sen måndagens pass..
 
Annars händer väl inte så mycket för stunden.
Längtar till efter sista passet ikväll då jag får duscha och kan kasta mig i sängen och titta på oth...
...och känns mig förjävla nöjd!
 
puss
 
Jag o tjejerna i helgen, love yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0