I ain't all bad

 
 
Här är låten som Justin släppte i måndags. All bad heter den och är så jävla bra. Älskar att han står upp för sig själv lite genom musiken för en gångs skull. Önskar han gjorde det oftare så att folk kunde fatta att tidningarna bara försöker dra ner honom i skiten men att det till 99% är bull. Önskar jag kunde bevisa. Men det är ju svårt för lilla mig. I alla fall detta är min favvis på Music mondays so far. Btw när vi ändå pratar om Justin. 25 december släpps Believe Movie i USA. En ny film om Justin som antagligen kommer vara ÄNNU bättre än Never say never. Där kommer vi få en massa svar på alla rykten och skit som hänt i hans liv senaste året ifrån Justin själv. Och idag släpps trailern till filmen. Åhhh, kan dom bara släppa den nu nu nu. Den kommer visas i Sverige med, men datum för premiären här är ej satt än. Så bara hålla tummarna den kommer innan jag drar till Australien!
 
Nog tjatat om det.
Jag håller på att tvätta och tar det lugnt i soffan.
Ska försöka få lite grejer gjorda nu innan det är dags att sticka till jobbet..
 
Ni får ha en trevlig helg.
Själv längtar jag till söndagkväll då denna 7dagars vecka är klar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0