19 oktober 2013

Tja tja bloggeeeehn.
 
Jag sitter och tittar på Idol reprisen från igår och har precis ätit sen frukost. Igår hade jag en jättetrevlig kväll på Stångs Magasin med Oliver. Vi käkade 6(!) rätters. Allt var toppen! Jag tog en buss hem vid 21.40 sen cyklade jag hem från 35:an (5km). Det var super mysigt faktiskt. Helt månklart och så musik i öronen. Skönt att komma hem lite skapligt också.
 
Jag börjar jobba 16.30 idag. Innan dess får vi se vad jag ska hitta på. Försöka komma ut och röra på mig tänkte jag, löpa mina 6km eller ta en pw. Vi får se, något blir det i alla fall. Plocka lite på rummet och packa väskan. Sover hos mamma inatt för imorgon börjar jag med brunchen vid 9.00. Så ingen idé att åka hem till Värna.
 
Men ni får ha en fin lördag, så hörs vi ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0