31 oktober 2013

Idag är det sista oktober, lite galet eller vad.
Vart sjutton tar tiden vägen? Tiden flyger förbi, svish bara..
Är det bra med er? Här är det finfint. Ledig torsdag är inte fy skam
 
Jag ligger i soffan framför Simpson och gör inget speciellt.
Läser lite bloggar och väntar på att tiden ska gå så jag kan hoppa i träningskläderna.
Ska ner till gymmet om en timme och köra ett pass med Julia.
Är ett tag sen vi träna ihop nu, typ 2 veckor? Så sa bli kul att se henne.
När jag kommer hem i eftermiddag ska jag städa av mitt rum och packa inför helgen.
Jag åker till Stockholm på lördag-morgon, det har jag sagt va? Jag & Nermina.
Ska bli såå kul. Denna gång ska vi dock inte på konsert, haha!
Blir hotellövernattning, shopping, bloppis(om vi hittar dit, Kenza, Angelica, Fanny mfl ska ha)
restaurang & café mys kan tänkas och bara en massa kvalitétstid i Stockholm. Wii!
Så imorgon efter jobbet tänkte vi kicka igång helgen med Idol/Film/Taco-mys hos mig.
Ska bli sååå skönt. Längtat länge efter detta nu.
 
Nu vet ni vad jag styr med.
Vi hörs snart igen
 
Min frukost idag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0