27 december

Försöker packa inför flytten men är en riktig sjukling och har tyvärr inte så mycket krafter över till det. Genomförkyld och blir genomsvettig av minsta lilla rörelse! Därför mellanlandar jag titt som tätt i soffan undertiden jag river bland all skit man samlat på sig under sina 22 år i livet. Viktoria har varit här en sväng nu och vi har klätt om kökssoffan och köksstolarna. Blev riktigt bra! Kommer passa utmärkt i vårat vita kök!

Hur har eran jul varit annars? Min har varit lika mysig som vanligt! Inga konstigheter utan enligt tradition. Juldagen blev det fest på gruvan som var otroligt lyckat! Så himla kul att träffa alla gamla kompisar sen skolan, fotbollen och allt annat man styrde med förr! Igår var de julfirande hos mormor och morfar med mormors underbara grönkålsoppa och så kalkon. Smarriiiigggttttt!! 

Nu ska fredrik och jag beställa pizza! Blir slapp i soffan och försöka packa om jag orkar annars sparar jag det till måndag! Hoppas er jul varit bra! Puss







Blandade bilder från senaste dagarna! Sista är föevandlingen på möblerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0