I've got a weak heart when it comes to you

Nya beroendet är Zaras nya låt. Synd att så fort jag hittar en låt som jag tycker om så ska jag lyssna på den om och om igen tills den är helt sönderspelad. Detta är väl inget undantag, men jäklar vad bra den är så duktig denna lilla tösabit är. Tror 2015 kommer bli hennes år med stort genombrott!

Igår myste jag hos mamma framför tvn och med snack och idag har vi hängt på stan. Jag har köpt sista julklapparna och sen käkade vi lunch på Steve's. Ikväll har jag hunnit med en liten julbordssittning på jobbet med, 2 ynka sittningar kvar nu. Ljuvligt!

Imorgon är jag ledig och då ska jag göra julskinkan färdig och slå in de sista julklapparna. Sen på kvällen ska jag och Robin gå och se sista Hobbit filmen, weho! Ska bli superkul. På torsdag kommer ÄNTLIGEN Fredrik hem från Oslo över jul. Längtar. Han har inte varit hemma på 2 månader nu. Saknar honom ♥

Hoppas ni mår bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0