Ljuvlig morgon

Har haft en riktigt skön morgon. Jättelång sovmorgon till att börja med. Kände mig medvetslös när jag vaknade vid 10 första gången så jag njöt av att inte ha några måsten och sov en hel timme till, ljuvligt! Så vid elva gick jag upp och fixade till en mysig frukost med nybakade scones framför tvn med tända ljus, perfekt start på dagen!

Nu har jag plockat lite här hemma, satt upp lite små julsaker till, plockat ner tvätt och sjungit med i julsånger. Tittat runt efter lite julklappar på nätet, men får bli någon mera dag i stan och handla dom sista nästa vecka.
 
Börjar jobba vid 16.00 igen, men fram tills dess ska jag sätta på en tvätt och bara slappa. Skönt! Jobbar imorgon med och på söndag vet jag inte riktigt, får se om jag behövs! Trevlig helg :)
 
 
Så mysigt på jobbet tidigare i veckan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0