Sommar & Bråvalla

Känns verkligen att man missade hela den här svenska sommaren, längtar mera än någonsin till sommaren 2015. För att inte ens prata om Bråvalla, och då är Julia hemma med. Fantastiskt! Bara springa runt där bland tälten och musiken och vara lite halvlullig hela tiden, förhoppningsvis med fint väder också. Så härligt! Hoppas dock på lite bättre headlines. Lasse är givetvis alltid mysig att se och sen Calvin Harris känns helgrymt, men annars är det inget som tilltalar mig sådär apmycket. Men det är ju långt kvar till juni så lite fetare namn borde väl komma minsann.
 
Igår jobbade jag till 01.00, fullt ös! Nu sitter jag och laddar upp med One directions nya skiva som är svinbra faktiskt (jag & pojkbandsmusik...jag vet.) inför kvällens julbord. Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig lite. Ha en bra lördag ♥
 
Lite bilder från Bråvalla 2013 som var BÄST
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0