Tankar

Mina tankar är överallt men jag har så svårt att få ner dom i ord, någon som känner igen sig? Jag vill så mycket och jag känner mig samtidigt så förvirrad över vad jag ska hitta på i framtiden. Vad ska de bli av mig? Tänk vad mycket enklare det hade varit om man haft en sån där stark dröm och vilja till att utbilda sig till något specifikt. Jag-vet-inte. Vad tycker jag om? Vad brinner jag för? Vad skulle passa mig? Jag funderar och jag funderar men jag kommer inte fram till något. Jag tycker om om att skriva. Precis som jag gör just nu. Få ner tankarna till ord som bildar långa meningar. Men jag vill att det ska ha betydese. Viktig betydelse. Det är svårt att vara 22 år och inte veta. Man kanske skulle starta ett eget företag? Man kanske bara skulle spara massa pengar och sticka iväg och resa igen. Dra till USA någon månad. Uppleva New york, LA, San fransisco, Miami och allt dedär. Hälsa på släkten. En stor dröm iof, som ska förverkligas framöver.
 
Nu ska jag sluta tjata och dra och jobba.

Kommentarer
Postat av: Nermina

Du vet vem du ska ringa om du vill roadtrippa :D <3

2014-12-10 @ 14:49:10
URL: http://worldmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0