Onsdag förmiddag

Hejsan, det har gått ett tag sen sist nu. Allt bra eller? Här är det strålande!

Förra veckan var det fullt ös, som alltid när Sofia är hemma. Då kommer våra ADHD sidor fram och det måste hända något hela hela hela tiden. Vi han iaf med bastu, fika med Jessica, tjejmys i Norrköping, badtunna hos jocke och sen en lyckad utgång i lördags. Alltid så jäkla kul på Harrys! Emma & Carro var ju på besök hos mig lördag-söndag. Även det var superlyckat! Nu är det inte alls långt kvar tills juletiden drar igång med julbord på jobbet och mysigstämning. Längtar riktigt mycket!

Igår var jag hos mormor & morfar hela eftermiddagen. Vi fikade, åt och snackade. Jättemysigt! Morfar fyllde i måndags så det blev lite firning från min sida. Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe efter frukost som blev lunch idag då jag drog mig alldeles för länge i sängen. Så fort koppen är urdrucken ska jag ta tag i lite städning här hemma. Tänkte göra lite fräsch inför 1:a advent. Men stakarna och julgardinerna åker inte upp förrän på lördag! Får se vad klockan blir när städningen är klar. Kanske ska ta en vända till stan och kika efter lite julklappar :)

Vi hörs!

 
Haha just nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0