Oupsi

...jag har visst glömt bort bloggen lite. Förra veckan blev inte riktigt som planerad. Fick någon skit i magen så var dålig ett par dagar. Pappa fyllde 50 så firade honom lite, hade hamburgarkväll hos viktoria i fredags och helgen har jag jobbat. Nu har snart halva denna veckan  gått också. Jobbade frukost-lunch igår och idag har jag bara slappat hemma. Nu ska jag alldeles strax åka till Norrköping med jobbet. Dags för det årliga julbordet på mårdskog och lindkvist. Ska bli trevligt! Men det känns alltid lite konstigt att äta julmat såhär tidigt ;)

Resten av veckan har jag inte så mycket planerat mera än att jobba fredag-lördag. Så får se vad som händer :) Ha det fint ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0