Ny vecka!

Då var det måndag igen, har ni haft en bra helg? Min har varit helt okej. I fredags tog jag de lugnt hemma i soffan, kollade på film och hade köpt mig en godispåse. Riktigt skönt! Gick och la mig tidigt med, välbehövligt. En perfekt fredagkväll med andra ord. I Lördags på dagen tog vi det lugnt här hemma. Sen på kvällen blev det Harrys. Det var helt okej, men alldeles för mkt folk ute... Lite tråkigt när man knappt kan röra sig där inne. Men vi blev kvar nästan ända till stängning innan vi tog taxi hem. Igår var jag riktigt sliten.. rörde mig knappt ur sängen förrän framåt eftermiddagen. Så vid tre tiden vaknade jag till liv. Sen på kvällen hängde vi på Viktorias pappa och mamma till Ljungsbro och dansade. En av de första gångerna som jag varit ute och dansat så men de var riktigt roligt! Endel är så himla duktiga, så häftigt att titta på dom!
 
Idag har jag haft sovmorgon sen efter frukosten tog jag tag i våran stökiga lägehet så nu är den storstädad. Riktigt skönt! Håller på att tvätta här också. Härligt när lite måsten blir gjorda. Nu ska jag snart göra mig iordning och åka hem till pappa en sväng. Börjar jobba vid 17 idag så tänkte vara lite social innan det. Annars blir detta en kortvecka! Jobbar på Sandtag imorgon heldag mellan 9.30 och 17.00, sen dubbelpass på onsdag. Först Sandtag mellan 8-12.30 och sen på Villan från 17. Men sen är det Valborg och lite ledigt! För min del blir det bussen från stan till Örsåsa. Ska bli riktigt kul! Är en bunt vänner som ska dit. Viktoria tar examen på torsdag så tyvärr kan vi inte "fira" ihop iår. Känns lite konstigt när man ska göra något och vi inte gör de tillsammans, haha! Men jag klarar mig nog själv på Örs. Som sagt många vänner som ska dit från både stan och åtvid, sen har jag ju Malin som ska dit och så ska kusinerna dit med. Så de blir nog kanon!
 
Ha en bra vecka så hörs vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0