Så vad har jag gjort senaste tiden?

Hej på er!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen men det är ju faktiskt sommar så jag skyller på det.. 

Så vad har jag gjort sen sist då? Både vecka 30 och 31 hade ju jag hand om hotellet på villan själv när alla andra hade semester så då blev de en hel del jobb. Men det var riktigt roligt och funkade toppen! Jag tycker alltid det är kul när man får ansvar sådär och man ser vad man faktiskt fixar själv. Lärorika två veckor! Men förra söndagen när det var klart och dom andra kom tillbaka till jobbet var de skönt att kunna släppa allt. De blir ju lite som man inte kan koppla av helt eftersom även när man inte är på jobbet så är telefonen kopplad till en så man har alltid jobbet lite i bakhuvudet. Annars så fyllde jag ju år förra helgen.. Blev inget större firande eftersom jag jobbade hela helgen. Men när jag slutat på söndagen styrde vi i alla fall ihop en liten fika hemma hos farmor och farfar med kusinerna och Micke. Sen när jag kom hem på kvällen hade viktoria fixat överraskningskalas.. Så då var flera av mina närmaste vänner samlade i vardagsrummet och Viktoria hade bakat tårta och massa fint.. Så himla gullig <3 Idag har jag firat lite med mammas sida av släkten.. Mormor och morfar, min moster och så pappa var här en sväng och käkade kycklingsallad och fikade.. Mysigt :)

I veckan som gick har jag inte jobbat så mkt.. Dom har skrivit om mitt kontrakt på jobbet nu eftersom jag börjar plugga nästa måndag(!) så nu är jag bara extra anställd vilket gör att jag har lite semesterdagar som ska tas ut innan nästa lönetillfälle så jag tänkte att jag tar dom den veckan som gick bland annat.. Och även nu i veckan som kommer. Imorgon ska jag jobba några timmar på lunchen på konsert och kongress.. Första gången på evigheter och sen på onsdag åker nog viktoria och jag till kaggebo och stannar tills lördag. Väderprognosen visar ju toppen väder så det blir enbart att sola, bada och ta de lugnt. Sånt som man har saknat i sommar i allt regn! Längtar!! I helgen blir det jobb på villan och sen är det måndag och då börjar ju jag universitet. Såååå spännande, jag är så himla taggad. Ska bli så kul med en helt ny epok i livet och träffa massa nya människor. Det kommer bli toppen!!

Men nu är det dags att sussa här så jag är pigg och glad imorgon på mins jobbtimmar. Ha det fint så hörs vi snart!






Lite bilder.. Plockade 10kg svamp med pappa, Annika och Erik förra helgen på min födelsedag.. Helt galet. Sen är de två bilder från överraskningen och så lilla mamma och jag idag i eftermiddagssolen när vi väntade på mormor, morfar, moster och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0