2015

Jag brukar göra ett inlägg om det gångna året så jag tänkte att jag kör iår också! Det är bara två veckor kvar av 2015 vilket känns helt knas. Detta året har gått så himla fort..

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja men det har jag gjort, många saker. Jag flyttade hemifrån, jag började plugga på universitetet och jag var i två länder som jag inte varit i tidigare är de som slår mig såhär på rak arm!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några nyårslöften.. brukar vara så himla dålig på sånt!

3. Fick någon du känner barn?
Ja, Linda & Pontus fick ju sin underbara Lowe som är så fin! Sen är de många bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min underbara faster.. alldeles för tidigt. Fuck cancer!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland(Kreta) och England (London)

6. Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?
Hm, helt ärligt så kommer jag inte på någonting just nu..

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Det finns ett par, 2 januari när vi flytta in i lägenheten, 16 maj när jag förlorade min faster, min födelsedag, 23 oktober när vi såg Jame Bay och ett par till

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag fått fingrarna ur rumpan och börjat plugga på LiU. Sen att jag träffat Henke som jag tycker om världigt, väldigt mycket <3

9. Vilket var ditt största misstag?
Kan inte påminna mig att jag gjort något stort misstag som jag går och grubblar på.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Ehm, min bil tror jag! Vad skulle jag göra utan den?

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin, mat och nöjen typ konserter, små resor osv

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla mina vänner, dagen i maj när Julia kom hem och överraskade mig och Henke såklart <3

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Viktoria och jag låg dödssjuka i februari i typ influensa som typ aldrig gick över. Höll på att hosta ihjäl oss. Annars ingen sjukdom mera än lite förkylning

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
James Bays album Chaos and the calm, Justins nya Purpose, Ingen annan rör mig som du med Norlie & kkv och Fan vad bra med Jakob Karlberg är några

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Ganska blandat.. De har varit lite upp och ner men jag har inte känr mig orolig över framtiden på samma sätt som tidigare, mycket tack vare att jag börjat plugga antar jag.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Familjen!

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nej jag tror inte det

18. Hur var din julafton?
Iår har den inte varit än, 1 vecka kvar. Men den kommer bli så bra den kan med tanke på omständigheterna.

19. Blev du kär?
Ja, jag har ju blivit det, väldigt kär :)

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Haha Paradise hotel är ju de enda jag följt typ, men Bron med

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej de tror jag inte

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Läser ju typ aldrig, mera än när jag är på semester och sen skolböcker.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
James Bay!

24. Önskade du dig något som du fick?
Komma in på universitetet och de gjorde jag ju.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
inget som jag kan komma på just nuu

26. Vilken var årets bästa film?
Nya Falk filmerna!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade sen var jag hos pappa och plockade svamp och på kvällen blev jag överraskad av mina vänner här hemma för Viktoria hade fixat överraskningsfika :)

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Många har ju varit samma.. Men jag måste säga Henke då :)

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bekväm!

30. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, jobb, allt kul jag hittat på under året

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha Justin, suprise?

32. Vem saknade du?
Min faster <3

33. Vilken var din bästa månad?
Juni, juli, augusti

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Säkert men inget jag kommer på nu

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Svårt att veta, men mycket plugg misstänker jag. Annars får tiden utvisa :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0