Dan före dan

Klockan 23.41 och snart julafton. Jag tycker dagen innan julafton alltid är så himla mysig och det har den varit iår också. Jag vaknade hos Henke imorse i Vimmerby eftersom jag åkte dit igår när han slutade jobbet. Vi gjorde egen pizza och slappade vid tvn, hade inte setts på en vecka så de var kul att ses igen <3

Jag har ju bott hos pappa sen i söndags som jag inte vet om jag nämnt? Vi var på Tranås badhotell i helgen och sen på söndagen hade vi personalfest på villan så jag åkte dit och hade en jättetrevlig kväll innan pappa hämtade mig och nu har jag "bott" här sen dess. Ska stanna till juldagen!

Hur som helst kom jag hem från henke runt två och det blev julstök hela eftermiddagen plus att Vickan dök upp här strax efter att jag kom hem så vi har grejat en hel del tillsammans idag. Klätt farmor och farfars gran, klätt vår gran, lagat julmat, ställt ut tomtar och sen ikväll har grannarna varit här på julkäk och sen har jag och vickan försökt bli miljonärer på Bingolotto.. Men vi misslyckades.. Förra året vann jag åtminstone 500kr, men det sket sig iår. Men jag är inte bitter för det!

Nu ska jag sova och ladda upp för morgondagen. Sen på juldagen blir de firande nummer 2 hos mamma med hennes släkt och sen i mellandagarna är planen enbart att hänga med Henke <3 

Ni får ha en riktigt god jul nu så hörs vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0