JULLOV

Nu har jag jullov, så himlahimlahimla skönt! Jag ska bara jobba ett pass imorgonkväll med sen är det helledigt. Känner verkligen att det är så himla välbehövligt. Vi fick tillbaka våra tentor i måndags också och jag skrev VG på min vilket gjorde att jag kände mig extra värd detta lov. En termin är snart avklarad, allt som var så rörigt i början börjar äntligen klarna. Dessa 3 år ska nog snart vara klara!

Idag har jag varit hos pappa och fixat en julgran. Så nu är det riktigt julmysigt här i stan. Granen var dock ganska stor och kanske inte den vackraste som jag sett.. men det är en gran och nu står den och lyser så himla fint här i hörnet. Med julmusik i bakgrunden måste jag säga att julstämning faktisk kommer lite smygandes just nu!

Jag och Nermina som är craycray när de gäller Justin lyckades även få golden circle biljetter till Justins extrakonsert som han släppte idag när biljetterna till 29:e sålde slut som smör i solsken. Haha, hur jävla galeeeet? Vi ska alltså gå på båda spelningarna nästa år!! ÄLSKARRR MITT LIVVVVVVV. Bästa julklapparna till sig själv!
 
Nu ska jag titta på några avsnitt av Gåsmamman, en ny kriminalserie som jag börjat följa. Mycket bra :) Hoppas ni får en trevlig helg om vi inte hörs innan. PUSS
 

My Bieber-partnes in crime
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nemii

Åååh saknar London så mycket längtar tills nästa år 😘😘

2015-12-21 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0