Snart är 2015 slut..

Hejhopp på er!

Jag är för tillfället i Vimmerby och hänger hos Henke. Åkte hit i lördags och ska stanna tills onsdag tror jag, så skönt när vi båda är lediga och bara kan umgås! Vill alltid ha det såhär <3 Inte helt lätt att få ihop vardagen alla gånger när jag går i skolan på vardagar och jobbar en hel del helger och kvällar och Henke jobbar hela vardagarna och så spelningar med hans band. Det är ett jäkla bestyr, men på något sätt hittar vi trots allt småluckor. Men så skönt som sagt nu när vi kan hänga flera dagar och det inte är några måsten. Ikväll är herrn i och för sig iväg och repar med sitt band, men de är bara några timmar. Jag har duschat och grejat i köket. Just nu sitter jag i soffan och dricker ett glas vin och väntar på att pajskalet ska bli färdig kylt så jag kan göra klart våran västerbottenpaj som vi ska ha till räkor och grejer lite senare när Henke kommer tillbaka! Sååå gott.. Dör av att kolla på räkorna.. Men fyfan vad dyra dom var.. Ska njuta av varje liten räkjäkel!! Annars då? På torsdag drar vi upp till Sälen tidigt som fan!! SÅ FRUKTANSVÄRT KUL DET SKA BLI! Jag, julia, Jon och jocke åker från linkan och sen möter vi Sofia och Värmlandsgänget på plats (och viktoria såklart!) sen blir de nyårsfest, skidåkning, alkohol, bastu hoppas jag osv osv.. Allt som hör där till! 

Men men, nu ska jag göra klart pajen och tagga räkfrossa om några timmar!! Ha det fint och gott nytt år om jag inte skriver innan :)


Jag just nuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0