En liten update

Tjena moss!

Jag ligger i sängen och drar mig. Har inte blivit bokad på vikariebanken idag heller. Dom ringde i tisdags och ville att jag skulle hoppa in och vicka i Greboskola i åk 1 alldeles ensam. Då kände jag att de var lite att ta vatten över huvudet när man knappt jobbat något med barn innan. Så nu har jag bett henne enbart boka mig på förskola/fritids. Hur som helst fick jag ändå hoppa in på villan i tisdags så det löste sig ändå!

Imorgon ska jag jobba på villan igen så vi kör nya tag med vikariebanken nästa vecka! Annars dåååå, i söndags var mamma här och vi bokade en resa till Kreta i sommar. Så underbart! Så 2-9 juni åker hon, jag & fredrik på en liten semester. Ljuvligt! Brun och fin lagom till midsommar och bråvalla och allt. I måndagskväll var vi på uppstartningsdans på nationernas hus där casanovas spelade. Var riktigt kul! Jäklar vad duktiga endel är. Jag skulle bara behöva liteeeee mera självförtroende men de kommer väl. I tisdags efter jobbet kom jocke, becka & Edvin hit och jag bjöd på kålpudding som dom pratat om så länge. Härligt! Igår blev de en slappdag med fika hos oliver och sen var jag, viktoria och oliver på Harrys musikquiz på kvällen, riktigt skoj! Avslutade kvällen med en öl på horse and hound. Lyckat!

Nu har jag precis vaknat och ska gå och fixa frukost. Hoppas ni mår bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0