Great weekend

Jag har haft en grym helg! Inflyttningsfesten blev helgrym sen avslutade vi allt på Harrys som var sjukt lyckat :) Tack till er alla som kom!!

Igår var man lagom seg, slöade framför tvn hela dagen. Halvsov och sen kom jocke och Edvin hit på kvällen och käkade pizza och glodde film. Sov mig igenom det med dock, haha! Sen blev de sängen tidigt.

Nu har jag precis dammsugit och moppat golven som var riktigt äckliga sen i lördags, skönt! Inga speciella planer i veckan mera än jobb i slutet av veckan. Får se vad som händer. Ska dra och hämta viktorias pass på polisen snart och sen handla och ikväll ska jag till linda och hänga lite! skön måndag!





Lite bilder från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0