23 juli

Oupsi, har visst inte alls hållt er speciellt uppdaterade här, förlåt för det! Har varit fullt ös här senaste tiden. Förra veckan, onsdag till söndag var vi uppe i Malung på dansbandsveckan. Jäklar vilken kanon vecka vi fick!! Även om vädret inte var på topp.. Men solen verkar ju ha glömt bort Sverige iår. Men vi dansade, drack sjukt mycket öl, träffade massa härligt folk och bara hade det så fint. En sån grej som man längtar tillbaka till i höst och vinter. I måndags var det bara att gå tillbaka till vardagen och köra på igen. Alla andra på jobbet har semester just nu men jag har tagit på mig att sköta hotellet som är öppet. Så det har varit frukost och sen massa städ och pill. Ska köra på med detta nu till v.32. Men det känns bra för jag får ihop mycket timmar som kommer behövas.
 
Idag fixade jag så att dom incheckningarna som var blev fixade av Janne så jag kunde ta en dags ledigt. Så gör inte ett skit om jag ska vara ärlig. Har legat i soffan större delen av dagen och nu har jag förflyttat mig till sängen. Har blivit förkyld efter förra veckan så vilar upp mig idag så jag är redo för den fartfyllda helgen på jobbet. Har legat och kollat flyg och buss till England i slutet av augusti då jag och Nermina drar till Birmingham! Så jag ska nog boka flyget imorgon för jag har hittat en resa tur och retur för 560:- var. Riktigt kap ju! Jag vet inte om jag sagt det men jag har ju kommit in på universitet med. Så jag börjar plugga 17 augusti. Så lite dåligt samvete att vi drar till England och missar tre skoldagar där i augusti men detta har varit planerat så länge nu så jag får slita röven av mig på det jag missar när jag kommer hem helt enkelt. Vi ska ju gå på festival den 28 augusti det är därför vi "måste" åka just dom dagarna. Vi skulle egentligen åkt hem på söndgen men det var så extrem stor skillnad på priset så vi bestämde oss för att åka hem måndag morgonen istället. Men vi löser skolan, det är ju "bara" tre dagar vi missar.
 
Nu ska jag hänga upp en tvätt som jag orkat köra och sen blir de någon film i sängen. Underbart skön dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0