En bra helg

Jag har haft en sjukt bra helg på gatebil i mantorp park trots att jag inte alls har det enorma bilintresse som majoriteten av dom som var där har. Men en riktig folk fest och massor av sköna människor runt omkring! Vad kan gå fel då? Ja förutom att jag fick huvudvärk där på fredagsnatten vilket som slutade med migrän på lördagsnatten och jag var sängliggandes hela söndagen fram tills vi åkte hem. Riktigt dålig timing.. Men trots det hade jag som sagt en väldigt kul helg!

Ikväll har jag varit tillbaka på jobbet igen efter semestern och alla andra roligheter! Så nu kör vi fram till midsommar på fredag sen har jag semester igen, ljuvligt! 

Imorgon är det dock dags för något som jag aldrig hade kunnat drömma om att behöva göra såhär tidigt... Vi ska begrava min underbara faster. Känns så tungt i hjärtat och själen.. Men det måste göras, ett sista farväl av denna fantastiska människa som saknas så otroligt här bland oss ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0