30 mars 2015

Oups, dåligt skriver här visst.. förlåt för det. Har hänt hur mycket som helst sen sist så jag vet inte ens vart jag ska börja. Kan ju börja med förra söndagen kanske då vi var på Katy Perry i Globen, vilken jäkla show! Så bra! Värt varje krona. Sen förra veckan har jag jobbat på Konsert och kongress och på Villan och nu i helgen har jag varit på besök hos Sofia i Värmland. Blev en lyckad helg med både chillkväll och fest. Så himla kul att träffa Sofia också! Förra veckan fick Nermina och jag något spontant ryck också så vi köpte biljetter till Fusion festival i Birmingham/England i slutet av augusti. Så de blir en weekend dit då och glo på Justin som spelar på festivalen. Känns heeelt overkligt, men så sjukt kul! Fick biljetten i födelsedagspresent av Nermina, hur underbar människa? Vi lär i alla fall få en grym långhelg då. Bara börja räkna ner!

I veckan är de påsk och de är lite allt möjligt inplanerat. Fredrik är hemma så på onsdag ska vi käka lite här hos mig med mormor & morfar. Sen på torsdag blir de mat i bygdergården i Värna med pappa och alla värnabor, fest och harrys efter det, lunch på villan med viktorias familj på fredag och eventuellt elmia på lördagen. Fullt ös med andra ord!

Nu ska jag titta på den senaste Beck filmen, sen sova. Ha de fint!
 
Bildbrist så då får ni lite ögongodis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0