Liten uppdatering..

Jag har börjat flera inlägg senaste veckan men sen tyckt det varit meningslöst så jag har bara raderat allting. Får se om detta blir publicerat nu..
 
Senaste veckan har rullat på som vanligt, jobbat på Villan & sen Konsert och kongress i lite i helgen. Annars har det ju varit fantastiskt väder! Har kört två löpturer i veckan i solen. Tänkte försöka få igång kondisen lite igen! Sen en promenad runt Stångån med mamma igår. Har även hunnit med att hänga lite med pappa och sov hemma i flickrummet igår då jag slutade sent och började tidigt imorse. Jag har fått fingrarna ur rumpan och sökt till universitet, så nu får vi väl se i juli om man bli antagen. That's pretty much it!

Resten av veckan då, jobbar på Villan imorgon, konsert & kongress på fredag och sen Villan på lördag. Sen på söndag ska vi på Katy Perry i Stockholm! Sjukt niceeee. Jag, Viktoria, Becka & Nermina. Så länge vi väntat och nu är det så nära, otroligt.
 
Nu har jag precis gått och lagt mig i sängen. Tänkte sätta på en film och chilla till. Imorgon jobbar jag bara en kortis på Villan och börjar 18.00 på kvällen så jag har typ en hel dag att fördriva. Får se vad jag hittar på! Blir nog en löptur igen i alla fall, eller en runda runt ån. Vi får se! Hade fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0