26 maj 2015

Är det inte helt galet hur påverkad man blir känslomässigt av att lyssna på gammal musik? Jag ligger och lyssnar på sånt som jag älskade sommaren 2008, det är som att jag transporteras tillbaka till den sommaren av att höra på detta.. På ett sätt saknar jag så mycket att vara 15-16, men samtidig inte. Knäppt är det iaf hur mkt musik påverkar.

Tänk att om en vecka chillar man i solen på Kreta, så galet skönt det ska bli. Längtar så mycket! Men så nära nu, ska bara ta mig igenom denna veckan med. I helgen var det fullt ös med jobb på villan men de var en riktigt rolig helg måste jag säga! Men jäklar vad trött jag var på söndagkvällen. Sen jobbade jag en sväng på dagen igår med på villan! Kul nu när jag varit där mycket, har saknat det! Trivs som allra bäst där. 

Har satt i mina nya extentions i håret idag och färgat, blev kanon! Så jäkla skönt att slippa mitt clipstrens nu och ha i sånt som sitter hela tiden.. Bääästa! Ikväll blev de halvmilen i vidingsjö som vanligt. Började med att gå första kilometern som alltid men sen fick jag för mig att jag skulle testa och springa och jag blev positivt överraskad för de gick så jäkla bra! Blev knappt trött utan de kändes mest skönt! Så jag sprang alla 4km som var kvar. Imorgon efter jobbet tänkte jag löpa hela halvmilen! Så otroligt skön känsla i kroppen efter, kan vara bästa känslan, lätt!! 

Nu ska jag sova här så jag orkar upp när klockan ringer vid 5.15 imorgon! Ha dey bra så hörs vi snart igen :)


Jag och mitt nya hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0