COLDPLAY

Jag har kommit in i en period då jag helt plötsligt känner för att skriva av mig här så det är bäst att jag passar på så länge det varar. Fredag idag! Har inte alls några planer för helgen mera än jobb ikväll och hänga med Henke på söndag, så de blir nog en rätt lugn helg.
 
Jag har precis köpt biljetter till Coldplay i sommar åt mig och Henke, såååå himla kul! Till skillnad mot Håkan så fick jag biljetter denna gången i alla fall. De kommer bli så himla roligt, men det är 3 juli.. så ett tag kvar! Nu ska jag gå och äta lite frukost sen får jag se vad jag ska styra med innan jobbet ikväll. En promenad eller gymmet tror jag, kanske dra ner på stan och leta lite mera julklappar.. Jaa vi får se. Trevlig helg!
 
Såhär såg de ut idag när jag skulle försöka få tag i biljetter..
 
Yeyyy, efter en kvar så kom jag fram på mobilen. Det står att man inte ska uppdatera när klockan slår nio, men jag gjorde ändå på mobilen och datorn för på Håkan gjorde jag de inte och då gick de åt helvete. OCH jag kom fram på mobilen och datorn före Ipaden som jag inte gjorde något med.. Där hade jag inte ens kommit fram när jag genomfört mitt köp på mobilen.. Märkligt system..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0