Snart slut på oktober..

Veckorna går så galet fort, det är inte riktigt klokt. Bara några dagar kvar av oktober.. Känns som det var juni igår! Hej förresten! Hoppas ni mår bra, med mig är det jättebra. Kämpar på i skolan och i helgen körde jag även två pass på villan, så kul att springa runt där igen. Hade inte jobbat på nästan en månad. I måndags började våran nya kurs, kändes galet rörigt på föreläsningen och när jag gick därifrån efter 1,5 timme visste jag inte ens vad jag hade lyssnat på. Då får man lite lagom panik med vetskapen om att man ska ha tenta på det om 5 veckor.. Men försökte hålla mig lugn och intala mig att jag hinner lära mig mycket på dessa veckor och jag ska säga att i tisdags efter seminariet kändes allt mycket bättre. Så nu är det bara att kämpa på och nöta in allt som finns i våran tjocka, engelska kursbok. 

Vad har jag gjort mera sen sist då? Förra veckan hade vi skrivvecka med slutuppgiften på förra kursen. Det gick bra.. Får se om man fattat allt rätt och får g eller om jag måste rätta till något. I torsdag var även Viktoria, Becka och jag i Stockholm och kollade in James bay. Såååå bra! Var på en liten klubb så spelningen var helt annorlunda mot sånt som jag är van vid. Men en jättemysig och mycket bra spelning! Sen i fredags var jag på inflyttnings/25-års fest hos min kusin johan. Även det vart en super lyckad kväll! Jag hade jättekul. Tanken var att inte dricka så mycket men ändå åkte jag till jobbet på lördagen och var riktigt bakis.. Haha så typiskt. 

Idag har jag inte haft något i skolan, så har varit och storhandlat med viktoria och sen blev de bullbak här hemma. Nu är jag själv hemma så jag ska försöka fokusera på min läsning lite och få koll på alla utvecklingsteorier som finns om barn innan jag tänker lägga mig i soffan framför tvn resten av kvällen. Imorgon är det inte heller något i skolan.. Men min bil ska lämnas på service och besiktning imorgonbitti. Ska bli skönt att få det gjort! Hoppas de inte är några skavanker på lilla bilen så de blir en billig historia. 

Ha det så bra så hörs vi snart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0