Måndag

Hejsan!

Helgen går så himla fort.. Hoppas eran varit fin! Jag är kvar hos Henke och har varit här sen i fredags. Vi var uppe i linkan en sväng i lördags dock.. Henke köpte sig en espressomaskin så nu får man lyxkaffe i Vimmerby! Sen var vi hos mamma och firade hennes födelsedag lite. Vi var hemma till mellon så vi glodde på den och åt kycklingtacos här på kvällen. Igår var det alla hjärtans dag och vi var så sega.. Låg i sängen till typ halv tolv, sen åt vi frukost framför tvn och tittade på Ullared avsnitt. På kvällen drog vi på bio och såg efterskalv, ganska seg och konstig film men en ganska "rörande" handling. Efter det var tanken att dra ut och käka men allt var stängt här så vi åkte och handlade och gjorde hamburgare. Mycket gott!

Idag var tanken att åka hem men jag har inget i skolan idag och imorgon börjar jag 10.15 så jag stannar här tills imorn. Ska sitta och läsa lite nu när jag är ensam. Vi har fasiken tenta nästa vecka.. Så nervöst! Det kan gå precis hur som helst. Påtal om något annat så var jag ju på Ikea intervju i fredags som kändes så jäkla bra!! Jag har varit lite kluven hur jag ska göra då jag har ett annat jobb lite på g, men tjänsten Ikea erbjuder mig lockar mycket. Garanterad jobb varannan helg, som är perfekt för mig för då behöver man inte jobba varje helg och får lite struktur på det. Sen någon form av "vikariebank" där jag kan lägga in mig i veckorna om jag känner att tiden finns plus att jag får sommarschema. Vi får se om jag får positivt besked i veckan, hoppas!

Nu ska jag läsa lite här och försöka få lite gjort inför morgondagens seminarie!


Frulle framför tvn är de bäste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0