18 januari

Tjena moss kompisar!

Måndag igen, hej och hå. Idag har jag jobbat på Villan över lunchen.. och jäklar så lugnt det var. Misstänker att ingen krake har pengar kvar nu efter jul och allt såhär en vecka innan löning. Det var seriöst den sämsta lunchen jag någonsin varit med om sen jag satte min fot på villan första gången för snart 6 år sen (asså !!!!!!!! på den, 6 år???? ja, jag hade ju min första praktik 2010 och de är ju sex år sen iår..mama mia jag börjar bli gammal). Men men, så kan det gå. När jag jobbade lunch senaste var det ju kaos så de kan ju vara kul med lite omväxling. När jag slutade vid halv fyra drog jag hem till pappa och snackade lite skit med farmor, farfar och så pappa såklart. Var kvar ett par timmar innan jag åkte hem igen runt sju.
 
Nu har jag precis suttit och slängt iväg lite sommarjobbsansökningar. Känner mig lite småstressad inför det då den här sommaren kommer bli den första sen typ 2011 eller 2012 som jag inte har någon riktig betald semester att ta ut vilket betyder att jag måste jobba typ hela sommaren </3... Livet som student är hårt. Vet inte riktigt hur det blir på Villan.. Jag behöver något stabilt med ett ordentligt schema så jag vet att jag får in tillräckligt med pengar under juni och juli. Och jag vet inte om jag kan få de på Villan. Men ska höra mig för lite. Men för att ta de säkra före de osäkra så har jag skickat in ett gäng ansökningar till lite av varje nu. Antar att de kommer lösa sig under våren :)

Ajjaaaa.. Imorgon är det inget planerat mera än att skriva på min hemtenta så jag kan lämna in den någon gång och sen ska vi försöka storstäda lägenheten. Julia är också ledig imorn så vi ska nog kunna fixa gött teamwork på den fronten, nice nice. Men nu ska jag sluta tjattra och försöka sova lite! Imorn kommer förhoppningsvis mitt smink från Madlady <333333 LÄPPSTIFTEEEEEET, så tagggaaadddd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0