Dille på smink..

Sköna söndag! Jag tycker verkligen om söndagar, i alla fall när man inte har varit ute och festat kvällen innan och vaknar upp pigg och glad. Det känns som en sån dag då det faktiskt är okej att inte styra med så mycket! Jag åkte hem från Henke igår och var och jobbade på Villan på kvällen. Det var en lugn kväll och jag drog där ifrån vid halv elva. Sen sov jag så himla skönt i min säng inatt! Vaknade strax efter tio och har ätit frukost vid tvn och klickat runt på datorn. Nu är klockan 12 och jag ska sätta mig och sminka mig lite för runt två ska jag möta upp mamma inne i stan och gå och äta lunch med henne. Det ska bli mysigt! Annars har jag inga mera planer idag. Imorgon ska jag hoppa in på jobbet en sväng och jobba lunch ett par timmar. Vi har ingenting i skolan den här veckan utan de är 100% skriva men jag har kommit rätt långt som jag tror jag nämnde så jag är inte speciellt stressad. Så himla skönt!

Jag har fått sån himla dille på smink, tycker det är så himla kuuul!! Kollar sminkvideos hela tiden och vill bara testa allt, haha! Senaste månaderna vet jag inte hur mkt nytt smink jag köpt men de är så himla kul när man har nya grejer i sminkväskan!! Så nu på förmiddagen har jag suttit på Madlady och gjort en beställning som jag är såååååå taggad på att få hem. Jag varit inne där 40 gånger senaste veckan och varit så sugen på att klicka hem Anastasias contour kit för den ska ju vara sååå bra.. Men jag har tyckt att de varit lite mycket pengar för en sak. Sen var jag inne i stan i onsdags och då fick jag se att HM hade Sleek produkter så jag köpte ett mini contour kit där ifrån och tänkte köra med det nu ett tag och sen köpa Anastasias lite längre fram. Istället klickade jag hem massa små roliga saker i sminkväg. Blev en ögonskuggspalett, läppstift från Gerad cosmetics som ser så fint ut <333, ögonbrynspenna, concealer/highlighter och en bra skuggborse. Längtar tills de kommer hit så jag kan testa allt!!! Den lyckan när man har nya sminkprodukter att testa är sååååå nice!! 
 
Men men, nu ska jag sätta på ett avsnitt av Saltön innan jag ska börja sminka mig för lunch med mamma. Gjorde ett litet collage med det jag köpte om någon är intresserad. Ha en fin söndag <3
1. Paletten heter Au-naturel-i-divine från Sleek, 2. skuggborde från real techniques, 3. ögonbrynspenna + borse från Sleek, 4. Luminaire highlighting concealer från Sleek och 5. läppstiftet från Gerad cormetics i färgen Buttercup(HUR FINT?) hoppas de är lika fint i verkligheten som det ser ut på bilden <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0