PLUGGÅNGEST

Hola amigos!

Det går sååå bra för mig att plugga, inte... Har haft ångest över plugget senaste dagarna. Känner mig så stressad fast egentligen är det lugnt. Har gruppredovisning på onsdag som känns ganska mycket under kontroll.. Allt är typ klart bara att vi i gruppen ska "genrepa" på måndag och sen ska jag bara plugga på vad jag ska säga. Men sen har vi en stor skrivinlämning den 22:e som jag mår så dålig över.. Har inte börjat än och det känns som alla andra i klassen hetsar som fan i våran grupp på facebook. Men det är 2 veckor kvar så jag känner egentligen att jag hinner. Skriva är faktiskt de som jag brukar vara bäst på bara jag kommer igång. Antar att jag hetsar upp mig själv när jag ser att andra kommit igång. Sen är de kanske att jag inte ens har bestämt vad jag ska inrikta texten på.. Ska försöka klura lite på det i eftermiddag. Kanske hitta en frågeställning att arbeta utifrån i alla fall. Jaja, de löser sig. Vet inte om jag sa det men på våran senaste stora skrivitenta fick jag först U för jag missat två smågrejer i referenslistan, rättade det på typ 2 min och skickade in igen och fick VG!! Trodde aldrig jag skulle klara att skriva VG. Men bara för jag la ribban då så känner jag att jag vill skriva VG nu igen... Alltid dessa krav på mig själv, typiskt mig..
 
Förövrigt är jag hos Henke i Vimmerby. Drog hit i tisdags och velade lite om jag skulle åkt hem igår för jag fick hoppa in på Villan och jobba lunch. Men jag bestämde mig för att åka tillbaka hit efter jobbet. Vill passa på att hänga nu för i helgen ska han in i studion med sitt band och sen nästa vecka måste jag ägna 99% av mitt liv på att skriva på den där jädrans texten. Vi har lagat mat (som är typ de ända vi gör känns de som.. haha), chillat i soffan och igår var vi hos hans bror och fikade. Henke var ledig i onsdags men annars jobbar han som vanligt nu i veckan. Så just nu sitter jag själv i soffan och försöker plugga.. tror dock han kommer hem snart och käkar lunch :)
Ska försöka klura lite på min text nu och se om jag kan hitta någon bra frågeställning till den!! Förövrigt blir nog helgen lugn, ska dra hem imorn när jag vaknat här och sedan får vi se vad som händer. Känner bara för att ta de lugnt! Fattar inte förra vintern när vi var ute VARJE helg.. hur fan orkade vi? Jag kunde typ inte sitta hemma en lördagkväll.. Nu skulle jag typ göra det 10000 gånger hellre än att festa. Så tråkig jag har blivit.. men blir alltid så bakis så de är fan inte värt det. Haha åldersproblem....

Men men, ni får ha en trevlig helg!!
 

Försöker se på min uppsats såhär positivt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0